ProfiŠkolenie.sk ProfiŠkolenie.sk

Rozvoj pre marketing

Rozvojový program je určený pre pracovníkov marketingu a obchodu, vedúcich predaja, ktorí sa naučia ako previazať predaj s marketingom spoločnosti a čo najlepšie ho využiť pre dosahovanie obchodných cieľov. Vďaka prípadovým štúdiám poskytne inšpiráciu na riešenie mnohých situácii, s ktorými sa môžete stretnúť v praxi pri navrhovaní a realizácii marketingových cieľov.

 

  • Zostavenie rozpočtu makretingovej akcie
  • Plánovanie marketingových aktivít
  • Zostavenie a príprava marketingovej akcie
  • Vhodná voľba marketingu
  • Oslovenie efektivita - cieľové skupiny
  • Ako pracovať s databázou zákazníkov
  • Aký mý byť výsledok marketingovej akcie
  • Stanovenie marketingových cieľov
  • Hodnotenie výsledkov počas akcie prebiehajúcej
  • Meranie výsledkov marketingovej akcie
  • Trendy v marketingu

 

Nie je ťažké presadiť sa ale udržať úspech ...